Chasing Life
An ambitious young Boston newspaper reporter tries to balance her career along with her family. Just as things start to look up at work, home and on the romance front, April gets the devastating news from an estranged uncle that she has cancer.
The Age of Consent
April struggles to take the reins of her life when she has to make a big decision about her life.
As her last day at Charton approaches, Brenna struggles with always being in April’s shadow.
All the planning is done and the day is finally here – the day April Carver marries Leo Hendrie. What should be the most perfect day of April’s life takes a bumpy detour as nerves and secrets threaten to ruin everything. Can Leo and April’s love triumph or was this a “pity” wedding after all? Meanwhile, Dominic struggles with what to do as the deadline nears of losing the woman he loves forever.