Good Trouble
Callie & Mariana have graduated and moved to downtown Los Angeles. The sisters navigate love, sex and the complicated relationships that come with living in a new city in your 20s.
DTLA
After graduating from college and moving to a community-style living space in Los Angeles, sisters Callie and Mariana navigate the beginning of their careers and the complicated relationships that come with residing in a new city.
Callie's love life heats up, especially after she contacts an old friend for some legal advice; Mariana's attempt to get ahead at work has surprising consequences; Gael's sister, Jazmin, reaches out to him for help.
Judge Wilson invites Callie and the other clerks over for a seemingly friendly barbecue that takes an unexpected turn; Mariana deals with a lack of diversity in her workplace; Alice struggles with the responsibilities of managing the Coterie.
Stef and Lena visit Callie and Mariana in their new digs for the first time; even with all the Coterie residents on their best behavior, things get out of hand; Dennis reveals something surprising about his past.
Callie plans to disclose her connection to Malika to Judge Wilson before Ben has the opportunity to undermine her; Alex boxes Mariana out of working on a big new project; Gael goes to Callie for legal help for his sister, Jazmin.