Chutě Ameriky s Padmou Lakshmi
V pořadu Taste the Nation zve oceňovaná autorka kuchařek, moderátorka a výkonná producentka Padma Lakshmi diváky na cestu napříč Amerikou. Zkoumá bohatou a rozmanitou kuchyni různých skupin přistěhovalců a zároveň hledá národy, které významně ovlivnily dnešní podobu amerického jídla. Padma stoluje s Američany ze všech koutů země, s lidmi z původních komunit i s nově příchozími přistěhovalci, aby odhalila kořeny a vztah mezi naším jídlem, lidskostí a historií – a v podstatě odhaluje příběhy, které zpochybňují pojmy identity, sounáležitosti a toho, co znamená být Američanem.
Burritos na hranicích
El Paso bylo kdysi součástí Mexika. Jeho poloha na hranicích určuje identitu regionu a komplikovanost americké politické situace. Padma se tímto pohraničním městem doslova prokousává a zároveň objevuje původ jedné z nejoblíbenějších amerických kuchyní.
Hot dogy, hamburgery, preclíky… Mnozí si myslí, že tato jídla jsou typicky americká, ale jejich původ je ve skutečnosti německý. V Milwaukee se Padma setkává s potomky dávných německých přistěhovalců, kteří si uchovávají odkaz svých předků tím, že ho uctívají a kultivují.
Padma se ptá rodiny, přátel a lidí, které obdivuje, jakým způsobem si udržují indickou kulturu a předávají ji dalším generacím. V New Yorku vaří jídla, která jí připomínají její původní domov, a ochutnává indická jídla v blízkosti svého současného domova.
Čínské jídlo je v USA jednou z nejoblíbenějších kuchyní, ale původní chutě obrovské země se postupem času zjednodušily. Padma v San Francisku zkoumá, jak čínští přistěhovalci a Američané čínského původu pomáhají rozšiřovat naše chápání této kuchyně.
Padma ochutnává v Los Angeles jednu ze svých nejoblíbenějších kuchyní: perské jídlo. Komunita otevřeně promlouvá o mylných představách, které mají někteří Američané o Íráncích, a servíruje přitom jeden kebab za druhým.