Damnation
An epic saga about the secret history of the 1930s American heartland, DAMNATION centers on the mythic conflict and bloody struggle between big money and the downtrodden, God and greed, charlatans and prophets.
Sam Riley's Body
When a farmer's strike led by local preacher Seth Davenport escalates, a vicious man from his past named Creeley Turner is sent to Holden, Iowa to restore order.
When the local farms face foreclosure, Seth and Amelia try to win them back; Creeley and Bessie run afoul of the Black Legion.
Negotiations commence between the farmers and the bank; Creeley divides the farmers.
Seth and Creeley are put on alert when a traveling carnival comes to Holden; a friend from the past shakes things up.