Magic City
It’s 1959 and nothing at Miami Beach’s Miramar Playa is what it seems. As the hotel owner’s world threatens to implode, he fights for his family and the Miramar Playa, in the Magic City.
The Year of the Fin
Ike Evans, the owner of Miami's most glamorous hotel, makes an ill-fated deal with mob boss Ben Diamond to ensure the success of his glitzy establishment.
Feeding Frenzy
While Ike grapples with the disappearance of his friend Mike Strauss, Miami's DA, Jack Klein, decides the best way to attack organized crime is through the lobby of the Miramar Playa Hotel...and the best way into the Miramar Playa may be through Ike's law-student son Danny. Meanwhile Stevie Evans's affair with mob-boss wife, Lily Diamond, heats up. Daughter Lauren's bat mitzvah is the only bright spot in Ike's increasingly complicated world.
Ike intends to protect Judi Silver from Ben Diamond; pictures of Stevie and Lily surface; Vera continues her efforts to become pregnant; Danny and Mercedes grow closer.
Ike and Ben Diamond wager heavily on a boxing match; Jackie Kennedy cancels on Vera; blackmail photos meant for Stevie wind up in Danny's hands; Klein finds something that will change Ike's life.