Danger Force
Captain Man has a new crew of superhero sidekicks - Danger Force. Captain Man and Schwoz create a fake school to train the kids to harness their uncontrollable superpowers to fight crime.
The Danger Force Awakens
Captain Man has a new crew of superpowered sidekicks, Danger Force; when he tells them there's a crime drought in Swellview, the new heroes begin to suspect that Captain Man is fighting crime without them.
Say My Name
The members of Danger Force are given terrible nicknames live on KLVY news, so they come up with a plan to announce to the world who they really are: Volt, AWOL, ShoutOut and Brainstorm.
When two new students enroll in S.W.A.G. and keep Danger Force from going on any missions, the team and Captain Man band together to use their powers to get the new students to leave.
Danger Force and Captain Man go undercover as bad guys at The Beatin' Dungeon to catch a criminal; if their cover is blown, they'll have to fight all of Swellview's toughest villains at once.
When Danger Force and Captain Man are called to Paris to protect France's national treasures, Bose is accidentally left alone to try and stop The Toddler from breaking into The Man's Nest.