Ghosts of Beirut
Four-part limited series based on one of the most extraordinary real-life espionage stories of our time: the manhunt for Imad Mughniyeh, the elusive terrorist mastermind who outwitted his adversaries in the CIA and Mossad for over two decades.
Emergence
Lena Asayran connects Imad Mughniyeh with an attack on U.S. forces; in 1983, Robert Ames believes he can force Israel to withdraw and implement a peace plan; Imad senses an opportunity and plans the first suicide bombing in the Middle East.
Hunted
The CIA appoints William Buckley as the new Beirut station chief; Chet Riley uncovers an elusive image of Imad; Imad escalates his attacks, forcing the U.S. to withdraw from Lebanon and leaving Imad the most powerful player in the Middle East.