Dutton Ranch
Rip Wheeler and Beth Dutton gamble everything on a new life in South Texas – but the promise of building a future quickly collides with brutal new realities.
The Untold Want
Beth and Rip rebuild their lives in Rio Paloma, Texas, but violent rivals and small-town tensions threaten their hard-won peace as they fight to protect their land and family.
As Beth works to secure their business, Rip faces a threat; tensions increase throughout Rio Paloma, and circumstances require everyone to make choices.
Beth and Rip face devastation on the ranch, pushing them to take drastic measures; Beulah tightens her grip on a rebellious Oreana, igniting a power struggle; Carter drifts toward trouble.
Beth and Beulah chase a deal that could alter everything. Oreana’s pull on Carter deepens, while a prodigal son’s return sparks chaos.