Landman
Set in the proverbial boomtowns of West Texas, Landman is a modern-day tale of fortune seeking in the world of oil rigs. The series is an upstairs/downstairs story of roughnecks and wildcat billionaires fueling a boom so big, it’s reshaping our climate, our economy and our geopolitics.
A modern tale of fortune seeking amongst roughnecks and billionaires in the world of oil set in the boomtowns of Texas.
Dreamers and Losers
Tommy deals with the aftermath of a tragedy at the oil patch. Dynamics are disrupted when Ainsley moves into the oil house.
Cooper makes an impression at the oil patch; things get complicated for Tommy when his ex-wife Angela comes to town.
After a rocky first impression, Rebecca comes to Tommy's defense; Cooper gets an unexpected call.
Tommy and his crew receive an unwelcome visit at the patch; Angela hosts family dinner at the oil house.
Angela gets caught off-guard when visiting Victor; the Norris family rallies around Cooper during his time of need.