Good Cop, Bad Cop
A cop reopens a decades-old case of a woman shot dead in her bed. It was initially ruled as suicide, until modern forensics and new witnesses emerge.
The murder of a hardworking Syrian immigrant in Jacksonville, Florida, uncovers a history of theft and violence spanning years that shocks police.
Police turn to surveillance footage to learn about the last moments of a woman whose burning corpse was found outside Atlanta – and find her killer.
The daytime shooting of an Ohio man confounds Silverton police until security video surfaces. Was a broken heart at the centre of this violent act?