The Danger Begins, Pts. 1 & 2
A 13-year-old boy lands a job as a sidekick to a superhero, and he must now keep his identity a secret.
As Henry tries to adjust to his new role as Kid Danger, he struggles to balance his schedule between crime-fighting, school and family.
Henry's life as Kid Danger is threatened when Charlotte grows suspicious about the secrets he has been keeping.
When Captain Man loses his powers of invulnerability and becomes too afraid to fight crime, Kid Danger must keep Swellview safe.
When a suspicious new student arrives at school, Charlotte and Henry believe he's up to something; Captain Man comes in disguised as a substitute teacher to find out more.