Ivandoe and Bert come across a tiny miserable prince in the forest. He needs a kiss to transform him back into the beautiful bullfrog he once was. But Ivandoe and Bert are not into kissing. They're into questing. Quest on!
Ivandoe and Bert comes to the rescue when a damsell in distress is being threatened by a big scary wolf. Will the enchanting young lady steal more than Ivandoe's heart?
Ivandoe and Bert get captured and tied up by a very intense forest survivalist who happens to be a pink poodle. Bert figures out a way to escape using the poodle's canine instincts.
Whilst escaping from a grizzly bear, Ivandoe and Bert fall into an underground cave where a large Troll-woman in a party dress keeps them captive in order to play with them like dolls.