A former teen internet sensation and her friends navigate the challenges of adulthood. Sometimes they get it right and sometimes things get kinda wacky.
iStart Over
Carly Shay navigates the next chapter of her life, moving past a failed relationship and reinventing her web show; Spencer tries to impress Harper with his art.
iHate Carly
Carly and Harper seek out her online hater for a confrontation, but the search takes a turn when Carly connects with a cute guy holding a secret; temporarily disabled by pepper spray, Spencer enlists Freddie to act as his seeing-eye guide.
A disgusted reaction from Carly is paired with Spencer's latest artwork to become a popular meme, giving Carly new viral fame but leaving Spencer feeling insulted and out for revenge.
After enlisting Harper's help for a red-carpet event, Carly starts to doubt that Harper understands her best interests and questions their friendship; meanwhile, Spencer goes to extraordinary lengths to get Freddie his first post-divorce date.
Carly's nemesis, Nevel, invites the group to his wedding, but Carly suspects that the bride isn't what she claims to be; Harper and Spencer wager on who can collect the most phone numbers at the wedding.
Carly make plans to spend her birthday alone in order to stave off her dreaded birthday curse, but Spencer has other ideas; Freddie tries to recapture his youth; Harper's idol leaves her awestruck.