Sam & Cat
Total opposites Sam Puckett and Cat Valentine first meet in the back of a moving garbage truck. After quickly becoming friends and roommates, they get the fabulous idea to start a babysitting service!
Sam and Cat meet in the back of a moving garbage truck; Sam and Cat become roommates and decide to start their own baby-sitting service.
FavoriteShow
Sam and Cat baby-sit two boys; Sam and Cat try to save their favorite show from being canceled.
Sam and Cat baby-sit a pygmy goat while trying to win over their landlord's son, Dilben; Dice begins to manage a mixed martial arts fighter.
Cat convinces Sam to participate in a texting competition; Dice tries to avoid an old friend.
Sam and Cat compete for their clients' affection to see who really is the best babysitter.