Idris Elba: Fighter
In the brand new series, IDRIS ELBA: FIGHTER, Elba will undertake the most physically and mentally demanding experience of his career – training to become a professional kickboxer and ultimately compete against a seasoned fighter in a no-holds-barred bout.
Pain and Fear
In his quest to become a professional fighter, Idris travels to Japan where he is drilled by Okinawan karate master Shinjo Sensei and kickboxing legend Masato.
Weakness
Idris tries to overcome his fighting weakness by training with legendary coach Steve Kalakoda.