Hawaii Life
You don't have to be rich to live in Hawaii... You just have to want it, say the brokers at the Hawaii Life realty firm who make island-living dreams come true for clients ready to make it a reality.
After dating long distance, a couple is eager to find a home where they can finally live together on Oahu.