Woo-oo!
Donald Duck reluctantly takes his nephews Huey, Dewey and Louie to the home of their reclusive great-uncle Scrooge McDuck; enthralled by the wonder of McDuck Manor, the triplets and their newfound friend Webby learn of long-kept family secrets.
Huey and Webby's disagreement over the existence of a mythic species leads the children to explore an eerie abandoned subway tunnel; Mrs. Beakley grows suspicious of Lena.