Kingdom of Dreams
Fashion explodes out of the traditional, elite kingdoms of haute couture and style -- Paris, Milan, London, and New York -- to become a truly global phenomenon.
Bernard Arnault's LVMH empire launches a hostile takeover the fabled House Gucci, and Tom Ford and Domenico De Sole fight back.
As their rivalry spills out of the boardrooms onto catwalks, Galliano, Ford and fellow designers Alexander McQueen and Marc Jacobs compete for favor.
Success transforms the Kingdom of Dreams into a global industry; however, beneath all the glamour, the designers struggle with relentless pressures.