Laid
A woman finds out her former lovers are dying in unusual ways and must go back through her sex timeline to confront her past in order to move forward.
When Ruby learns a guy she briefly dated in college has died, she attends his funeral to make up for how selfishly she treated him; this sets her off on a path of examining her past choices to move forward with her present love life.
Fb to the T
Ruby makes a mistake and questions past relationships when she and AJ attend an ex's wedding.