Under Your Skin
From the outside looking in, Barbra and Michael Mastromarino's life seems perfect, but when a shocking discovery unearths a gruesome secret, this glamorous family is forced to face the truth: their life is built on a heinous lie.
Dear Sarah…
When Sarah Ripoli was just 6 years old, a terrible event tore her family apart; the discovery of secret writings from beyond the grave helps Sarah understand what went on between her mom and dad.
Jeanne and Stephen Trantel have the dream life, but when Stephen loses his job after 9/11, their relationship splinters and Jeanne suspects he is hiding a terrible secret, until an unexpected call reveals the shocking truth.
Deborah Jones and Gerard Pepin seem like the perfect match until a dark accusation tears their marriage apart; as the scale of Gerard's wrongdoing comes to light, Deborah decides to fight to bring him to justice, whatever the personal cost.
Butch Halley finds love with the charming Sunny, and he can't wait to start their new life together, but sinister rumors soon threaten to tear the family apart.
Donna Andersen almost has it all, but something's missing until James Montgomery enters her life; the future looks bright until Donna makes a discovery that turns her marriage into a living nightmare.