Liv and Maddie
Twin-a-Rooney
Twin sisters Liv and Maddie finally reunite when Liv returns to Wisconsin after spending the last four years starring in a hit musical television show in Hollywood.
Team-A-Rooney
Maddie is named captain of the girls' basketball team just as the school principal announces he is cutting funding for the program; Parker and Joey find tarantulas that have escaped.
After Liv realizes just how much Parker has grown up while she was away, she volunteers to supervise his sleepover.
Liv has a difficult time making friends at school so Maddie steps in to help; Joey is unhappy at his new job.
Liv wants to back out of being a celebrity judge; Joey and Parker meet a masked skateboarding pro known for his massive wipeouts.