Lovci dinosaurů
Dinosauří kovbojové
Rančer z Montany najde na pozemku své rodiny vzácnou zkamenělinu, zatímco muž z Wyomingu objeví dinosauří roh.
Clayton Phipps se dozví, zda jeho kostra masožravce patří T-Rexovi nebo nanotyrannovi.