V divočině s Bearem Gryllsem: Výzva
Ve snímku RUNNING WILD WITH BEAR GRYLLS: THE CHALLENGE posouvá Bear Grylls úroveň výuky svých hostů z řad celebrit o úroveň výš a učí je základním dovednostem pro přežití, které musí zvládnout a následně prokázat, že je dokáží použít ve stresových situacích.