Love the Way You Lie
Actor Robert Blake's wife, Bonny Lee Bakely, is shot to death while sitting in a parked car, and the actor is charged in connection with her murder.
While Eddie and Shannon Baugus share a passion for the outdoors, they also share a hotheaded temperament which leads to murder.
The glamorous romance between politician Stephen Nodine and his mistress, Angel Downs, ends in tragedy.
Police scrutinize Kent and Laurie Alexander's ill-starred marriage while investigating a possible suicide.
Pegye and Eric Bechler appear to be the perfect couple until one of them goes missing following a boating accident.