Mozaika
Slavná autorka dětské literatury Olivia Lakeová se spřátelí s rádoby umělcem jménem Joel, a dá se dohromady s podvodníkem Ericem.
Když jeho vztah s Olivií začne nabírat na obrátkách, Eric zvažuje, zda má přiznat své původní záměry.
Ericova sestra se dotazuje policie na Oliviin případ a míří na jih, aby požádala Joela o pomoc.