Nicky, Ricky, Dicky & Dawn
Nicky, Ricky, Dicky and Dawn are quadruplets with only two things in common: their birthday and their parents. This dynamic foursome battle sibling rivalry at every turn, but in the end they know when they put their heads together, nothing can stop them.
Nicky, Ricky, Dicky and Dawn are quadruplets with nothing in common but their birthday and their parents.
Dawn is suspicious when the boys are smitten by a new girl at school; Tom's former ice dancing rival plans to open his own sporting goods store.
The quads try to impress Josie by watching a horror movie, but they quickly regret their decision when they start to believe that their parents are zombies.
The Quads and their parents are all excited for the Halloween dance; Dawn worries she will be asked to the dance; Ricky and Dicky compete for a girl; Nicky chooses the perfect costume.
Dicky and Dawn's constant battle for control of the remote nearly ruins Tom and Anne's anniversary; the quads' obsession with TV leads them to one-up each other.