Off the Grid on the Beach
Permanent Vacation
A Dallas business owner looks for a property in British Columbia, Canada, where he can escape the big city; he and a friend use a yacht, all-terrain vehicles, and kayaks to find the perfect home.
Landlocked to Private Docks
An adventure-seeking couple looks to fulfill a lifelong dream of buying a vacation home on the beach in sunny Vanuatu. The terrain is rugged, so it takes jeeps and boats to get them to the possible beach home of their dreams.