Mediterranean Life
Family of Seven Moves to Spain
A couple decides to make their college dream a reality and move their family of seven from Virginia to Andalusia, Spain, and hope to settle down near the Mediterranean Sea in a spacious, kid-friendly villa with a pool.
Holly, Jason and their son, Brody, are swapping hectic life in San Francisco for a slower pace in sunny Spain; they hope to find a house that's close to Brody's school where they can enjoy the lifestyle and make his dream of having a pool come true.
Family members from Florida fall in love with Europe while traveling and decide to permanently plant themselves in Spain; they dream of finding a home where they can enjoy the incredible beaches and mountain ranges along the coastline of Marbella.
A couple leaves California to raise their daughter around European culture with a move to laid-back Portugal; while he wants to wake up to stunning ocean views each day, she dreams of reconnecting with her roots by living in a traditional home.