Podezření
Čtveřice obyčejných Britů čelí obvinění z únosu syna ředitelky prominentní americké agentury pro styk s veřejností. Podezřelí se vrhnou do závodu s časem ve snaze prokázat svou nevinu, ale uvěří jim někdo? A mluví vůbec pravdu?