From the imaginations of the Turtles themselves, TALES OF THE TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES puts individual spotlights on the four pizza-loving brothers, challenging them like never before!
Leonardo Stands Alone
The Ninja Turtles are on the run and are alone; Leonardo is a leader who is without anyone to lead; Leo has to stop Bishop and her Mechazoids while trying to save his brothers.
Mikey Does The Right Thing
To save his brothers, Mikey needs the help of Bishop's intern Rod, but in return, he wants to be turned into a mutant.
Raph's strength won't save him when he's caught between the Mechazoids and the notorious street gang known as Purple Dragons; Raph's going to have to use his head to get out.
Donnie and Bishop engage in a battle of wits as he races through NYC's subway system to stop her evil Mechazoids; he must figure out how to beat an AI that counters his every move.
The origin of the woman called Bishop; a look into Bishop's reasons to hate mutants, and the secret of the Mechazoids.
The Turtles take the fight to Bishop, but she's ready for them; the Mechazoids go out of control.