Dates From Hell
Dick and Jean get a second chance at love; what starts as reconciliation turns into a case of mistaken identity; a deadly game of cat-and-mouse ensues.
Cherie looks online for new fish in the sea; she connects with a handsome doctor; on his boat, they spend an afternoon which turns from sunny to very dark.