Romulus
The Ruminales take Yemos and Wiros to meet the She-Wolf; Ilia takes off with her father, Amulius, to seek justice; Numitor and Silvia leave the city with Prince Lausus.
The soldiers of Velia walk into the woods looking for the Ruminales, who have been waiting for them with Yemos and Wiros, ready to fight.