Say Yes to the Dress: Benelux
Stylist and host Fred van Leer and the expert team at bridal salon Koonings The Wedding Place help brides-to-be choose their perfect wedding dress.
Follow Dutch and Flemish brides-to-be who are looking for their perfect wedding-dress. American wedding dress guru Randy Fenoli will assist them in their search.