Something Borrowed, Something New
The Bride Who Won't Decide
Dad thinks he's found the perfect dress when bride Jaime tries on her mother's gown; but Mom thinks Jaime deserves her own dress and wants her to make a decision soon.
Don't Mess With the Latina Juju
For curvy Latina bride Maricela, family comes above all; she is torn between a dress filled with tradition and one that makes her feel like a new woman.
Lauren has always tried to please her mother but must stand on her own when her mother is set on passing down her own gown.
With her wedding a few weeks away, bride Amy has yet to find a dress to match her personality; her mother would love for her to wear a 100-year-old family heirloom that both she and and Amy's great grandmother wore even though it is falling apart.
Bridgette is a popular bridal blogger and has many to impress with her gown; to honor the father she lost as a teen, Bridgette's mother would love for her to wear the dress and coat she wore to their wedding.
The father of a medical student wants her to wear an heirloom, while the bride wants modern options.