Selena + restaurace
Selena Gomez otestuje své nové kuchařské dovednosti v nejpopulárnějších restauracích Los Angeles a pokusí se uvařit jídlo vhodné na menu.
Selena ve steakhousu CUT
V nádherném steakhousu CUT Wolfganga Pucka se Selena Gomez podrobí dvěma iniciačním zkouškám, než připraví vlastní pikantní pokrm z mořských plodů.
Selena Gomezová a Shirley Chungová připraví fusion verzi oblíbeného jídla z dětství. Poté Selena zkusí připravit pokrm dost dobrý pro menu paní Chi.
V restauraci Lemon Grove šéfkuchaře Marcela Vignerona připraví Selena Gomez pestrý pokrm z neobvyklých ingrediencí. Bude mít Marcel novou specialitu?
Selena Gomez se v kuchyni Stephanie Izard rozparádí. Připraví svou specialitu, ricottový toast inspirovaný sýrem a krekry.
Selena Gomez v kalifornské restauraci Alta Keitha Corbina cítí tlak. Poté připraví smaženou rybu pro nejpřísnějšího kritika Atly, Renée Corbin.