Smothered
Tired of romantic disappointment, independent-minded Sammy embraces a life free of immaturity and dating apps; an unforgettable drunken night out with the kind-hearted Tom leads to the promise of three weeks of no-strings fun.
Despite growing tired of the struggles of modern dating, Sammy meets mild-mannered Tom and proposes an unconventional relationship with a time constraint of three weeks before they go their separate ways.
The unexpected revelation of Tom being a father proves to be too big of an obstacle for Sammy, who has never wanted kids; the pair try to explore other options for their relationship.
It's opening night for Gillian's restaurant and nerves are high, while Raina still doesn't know about Sammy and Tom, and tonight is not the time to find out.