Supermarket Stakeout
Alex Guarnaschelli hosts as chefs square off in a competitive pop-up kitchen outside a grocery store. To make their challenge dishes, the chefs must size up shoppers as they exit the store and negotiate for their grocery bags.
Alex Guarnaschelli asks four determined chefs to stake out and dish up a continental breakfast, followed by a melt-in-the-mouth dish; the final two chefs must keep their cool and keep it creamy to walk away a winner.
Alex Guarnaschelli asks chefs to make deli-worthy dishes before completing a grand gesture in the second stakeout; the final stakeout comes down to a difficult decision between two dipped dishes.