The Bureau
After six years in Damascus, agent Malotru returns home in Paris, and struggles to forget his mistress Nadia, whom he fell in love with back in Syria.
With Cyclone still missing, the Bureau now has to handle the extraction of one of their assets in Algeria, Gherbi; Malotru rekindles his relationship with Nadia, but his guilt and resulting paranoia soon make him question her loyalty.
At a French-Algerian meeting, Malotru attempts to read the other Algerian officers to find out whether or not they are holding Cyclone in detention.
When Sisteron goes after Cyclone in Algiers, another agent known as Pigalle reaches out to Malotru with potential intelligence about Cyclone.
Malotru communicates with Pigalle who wants to sell the information he has on Cyclone. The Algerian officer is extremely careful. Who is he? Is he acting alone or with the approval of the Algerian secret services? He must be identified.