Podvrženec
Láska Apolla a Emmy je jako z pohádky. Tedy až do okamžiku, kdy Emma záhadně zmizí. Osamocený Apollo se vydává na zničující odyseu zákoutími New Yorku, o jejichž existenci neměl ani ponětí. Na motivy oceněného románu.