The Many Sides of Voice Actor Radio
Yuhi Yugure and Yasumi Utatane, high school classmates and co-hosts of a weekly radio program, paint a picture-perfect friendship for their listeners. Yet, in reality, they couldn’t be more different with an off-air dynamic full of chaos and insults.