The Rockford Files
Murderers stalk Rockford after Beth gets him to investigate the death of a screenwriter; guest Nancy Malone.
A wealthy Texan's wife (Susan Strasberg) hires Rockford (James Garner) to deal with a blackmail problem.
When Rockford is hired to check on a philandering husband, he finds the man dead under mysterious circumstances.