Tim Rex in Space
T-Rex Tim, his big brother Tommy, little sister Tia and Triceratops bestie Kai tackle kid-shaped problems with dino-sized solutions in space!
Present; Movie; Vinny
Tim, Tommy and Tia can't decide on the best gift for Grandma; Tim tries to make his own Captain DinoStar movie; Tim fakes it to prove he's just as cool as Kai's cousin.
Tim tries to keep Tia distracted when Tusky is in the washing machine; the kids become the parents and the parents become the kids.
Tim tries out some new rocket boots that soon fly out of control; Tim, Tommy and Tia bird-sit the Bronte's Moon Parrot; Tim, Tommy and Tia take on their parents at Tailball.
Tim, Tommy & Tia find a lost toy and vow to return it to its owner; Kai is super excited to ride the Nebulator, but Tim isn't so sure; Tim and Kai try to photograph the illusive SpaceBug.
Tim, Tommy, and Tia get lost at a play center; Tim tries to find a new rocket that's perfect for him; Tim tries to bend all the rules when Terri comes to babysit.