The most elite unit of Navy SEALs must navigate their professional and personal lives as they train, plan and execute the most dangerous, high stakes missions our country can ask of them.
The team must rescue researchers being held hostage on a ship in the South China Sea; Clay's low ranking jeopardizes his future as a SEAL.
Jason and the team refuse to abort a mission to capture a dangerous war criminal after it goes awry; Clay's controversial father comes to town on his book tour.
Jason and the team must protect an ambassador who refuses to evacuate as the country becomes increasingly unstable; Clay and Stella take their relationship to the next level.
The team must work with Jason's longtime rival and his team to plan and perfect a raid under the watchful eye of top military brass; Clay delivers solemn news to a teammate's next of kin.