The Cleaning Lady
TNT
Thony struggles to make ends meet as an undocumented worker after coming to the U.S. in search of medical treatment for her son; after witnessing a murder, Thony cleans the crime scene and begins living a double life.
Thony is given a dire ultimatum by Garrett that could compromise her son's access to medical treatment; a rift forms between Fiona and her son, Chris, when a secret is revealed that has major consequences for his future.
Facing a heartbreaking setback with Luca's treatment, Thony desperately takes matters into her own hands; Garrett makes a risky demand of Thony, pushing her deeper into moral ambiguity.
Garrett puts Thony in a threatening position, forcing her to choose between her loyalty to Arman and saving Fiona from deportation; Arman is blindsided when Hayak chooses his daughter over him.
Fiona and Thony's relationship is strained by Thony's lies; Arman uses Thony's relationship with Garrett to feed information to the FBI; Thony must decide if she can work with a potential resource for a liver transplant for Luca.