Why the Heck Did I Buy This House?
Designer and renovator Kim Wolfe comes to the rescue of homeowners feeling major buyer's remorse. This former Survivor winner and mom of three uses her expert skills to reinvent lifeless spaces and make homeowners finally fall in love with their home.