In the criminal justice system, the people are represented by two separate yet equally important groups: the police who investigate crime and the district attorneys who prosecute the offenders. Against great adversity and with lives hanging in the balance, New York City's finest pursue justice with determination. These are their stories.
The Right Thing
Newly acquainted partners Bernard and Cosgrove investigate the murder of a notorious entertainer; a dispute over throwing out a confession creates a rift in the DA's office.
Impossible Dream
The COO of a major tech company is found murdered in Central Park; Price and Maroun work to untangle a web of deceit to expose a cunning narcissist.
After a family court judge is murdered, Bernard and Cosgrove dig into the many grievances against him; when the DA's office is faced with unforeseen challenges, Maroun takes matters into her own hands to save the case.
Bernard and Cosgrove investigate the murder of a congressional candidate; ADAs Price and Maroun contend with an extremist plot hellbent on thwarting the candidate's agenda by any means necessary.