The Woman in the Wall
Back to Life
When Lorna Brady wakes to find a corpse in her house, she has no idea who the dead woman is or if she's responsible for the apparent murder; retracing her steps, Lorna realizes that the mysterious woman could be linked to her past.
Lorna uncovers more horrors at the convent; in Dublin, Colman delves into his own past and discovers the source of his nightmares; a new lead cracks open the case.
Lorna and Colman become unusual allies when pursuing the truth; the survivors receive life-changing news; a fresh suspect emerges in the murder case.
Aoife Cassidy's past reveals answers in the present; Colman closes in on his suspects; Lorna tries to find peace.