Inspirováno skutečnými událostmi. V roce 1971 se čtyři ženy vzepřou konvencím a vstoupí do první mexické ženské policejní jednotky. Ta má ale jen odvést pozornost médií od sériového vraha. Počet obětí stoupá, a tak si přísahají, že vraha předají spravedlnosti.