Bad Blood
Montreal Mafia boss Vito Rizzuto is released from prison after serving 31 years for murder and seeks revenge on those who killed his family and friends.
Scar Tissue
An old crime comes back to haunt mob boss Vito Rizzuto, just as he reaches the peak of his influence and power.
After returning from prison, Vito invites Declan back and declares war on everyone.