Dead Man Walking
S1, E6: Vince is able to defeat Toni in a fight. Instead of handing him over, however, Vince suggests that they get Abbas convicted instead. The condition: Toni must make peace and ensure that Vince can leave Berlin with Amara. But when Toni is kidnapped, Vince is forced to decide between his old friend and the chance of a new beginning.